Analýza SWOT

SILNÉ STRÁNKY

SLABÉ STRÁNKY

  • Jedinečnost umístění, viditelnost hotelu
  • Možnost rozdělit projekt na dva hotely – standard a long term stays
  • Přední pozice Prahy v rámci regionu CEE
  • Novostavba na nábřeží Vltavy v širším centru města
  • Pěší dostupnost do centra, dopravní dostupnost autem z hlavních
    dálničních tahů ČR, dostupnost metra a MHD
  • Vynikající dostupnost na letiště
  • Vlastní kongresové centrum o dostatečné kapacitě
  • Vlastni nábřeží a jeho synergie s kongresovým centrem, možnost
    pořádat společenské akce s využitím vodního prostředí
  • Možné úspory z rozsahu na fixních nákladech díky velikosti hotelu
  • Úspora stavebních nákladů oproti výstavbě hotelu v centru města,
  • Businesscentra v lokalitě Zlatý Anděl
  • Dostupnost oddychových aktivit – 1.pražská pláž
  • Lodní taxi
  • Konkurenční prostředí 4 - 5* kategorie
  • Kurzové výkyvy EUR, USD/CZK
                                                                                                       

PŘÍLEŽITOSTI

 

HROZBY

  • Plánované investice v okolí – Smíchovské nádraží a Zlíchova
  • Pokračující růst ADR i v  době hospodářské krize
  • Vnímání Prahy jako atraktivní turistické a obchodní destinace
  • Etablování Prahy jako rychle rozvíjející se kongresové destinace
  • Chystané hotelové projekty 4* a 5* kategorie
  • Pokles cestovního ruchu v důsledku hospodářské krize